Bloggerii şi-au luat cafenea

10 feb.

De când am început să-mi vărs şi eu ideile în spaţiul virtual, am observat că de fiecare dată când se plănuieşte o întâlnire de bloggeri, apare următoarea întrebare: Unde mergem? Unde găsim loc pentru x oameni gălăgioşi? Pardon, zeităţi. Ultima locaţie de blogmeet chiar ne-a lăsat un gust amar. Însă aseară a avut loc o altă întâlnire, de data asta cu ocazia inaugurării primei cafenele destinată bloggerilor. Şi care poartă numele de… RSS Pub! Numele ei un fel de inside joke, un concept cunoscut numai de bloggeri.

În spatele acestui proiect este Victor Cătălin, un om care a gândit şi a pus la punct tot acest lucru în numai 3 luni. Locaţia gemea de bloggeri guralivi (căpetenia fiind Emil), care se simţeau în largul lor, ştiind că acea locaţie le aparţine. La subsol a fost amplasata şi o staţie de radio. Atmosfera a fost întreţinută de câteva mini concerte, dar şi un mini show de stand up comedy (glume cam vulgare, ce-i drept), care nu ar fi fost la fel de reuşit fără completările bloggerilor. Şi aici, Emil a fost din nou vedetă.

Eu m-am simţit foarte bine, era foarte multă lume, aveai cu cine să interacţionezi, multe feţe familiare. Astfel de întâlniri faine îmi dau mie imboldul să scriu în continuare. Mă rog, şi pentru că sunt o mâţă căreia îi place să fie complimentată pentru cum scrie. Cunoşti oameni noi, dai peste oameni pe care nu te-ai fi aşteptat să-i vezi acolo şi afli o mulţime de chestii faine. Şi un networking bun este realizat numai într-o locaţie de nota 10.

Oh, şi o fază haioasă. Emil şi-a omorât portofelul, iar pe la 12 noaptea mă bombarda cu mesaje că îi e sete, că n-are bani, totul spus pe versuri de manele. Eh, bloggerii… Cum să nu-i iubeşti?

Felicitări, Victor, încă o dată!

PS: Poze în curând.

15 răspunsuri to “Bloggerii şi-au luat cafenea”

  1. Emil Calinescu 10 februarie 2013 la 22:07 #

    Abia-l scrisasi si deja ai un like 🙂 Felicitari 🙂

    Ma bucur ca ma iubesti. Te-as iubi si mai mult daca mi-ai fi pus si link, dar inteleg ca asta e razbunarea ta pt mesajele mele 😛

  2. Șerban 10 februarie 2013 la 22:33 #

    Am două curiozități:

    1. La câte spectacole de „stand-up comedy” ai fost?
    2. De ce RSS este „inside joke”?

    Să fie într-un ceas cu cuc!

    • Simone 10 februarie 2013 la 22:38 #

      1. La niciunul. Sa inteleg ca glumele perverse sunt un must?
      2. Pentru ca numai un blogger ar zambi cu subinteles.

      • Șerban 10 februarie 2013 la 22:44 #

        1. Nu, pisi, dar așa știu românii să se facă amuzanți. Încă n-au trecut de stadiul de primată.
        2. Rich Site Summary nu e specific doar blogurilor. Te poți documenta aici: http://en.wikipedia.org/wiki/RSS

        Ne-am înțeles, pisi?

      • Simone 10 februarie 2013 la 22:46 #

        daca nu-mi spui pisi, ne intelegem.

  3. Șerban 10 februarie 2013 la 22:47 #

    Nu eu te-am declarat „pisică”. Verifică oglinda!

    • Simone 10 februarie 2013 la 23:04 #

      Pisica da, pisi nu sunt si nici nu voi fi.

  4. Andrew 10 februarie 2013 la 23:11 #

    Mâța blândă…. uită ce-a scris…

    • Simone 10 februarie 2013 la 23:30 #

      D-aia scriu pe blog, am memorie pe termen scurt.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Deschiderea RSS Pub | Blog-ul unui om – by Adelin Hogea - 11 februarie 2013

    […] că i-o lucrat careva blog-u’ de i l-a făcut să arate bine), cu Spanacu, Doru, Andrew, Simona(şi cu prietenul ei), Ciprian, Emil, Cristian. Făcut-am cunoştinţă cu Sandy, Alexandru […]

  2. Licenta mea cea DREAPTA | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 13 februarie 2013

    […] Andrei despre diverse si apoi sun un amic pentru o problema tehnica (si scurta) incep sa vorbesc cu Simona. Cu care vorbeam despre … The Sims. Da, ea e mare fana a acestui joc (i-am furat […]

  3. RSS Pub a facut primul pas | AnTanTe - 13 februarie 2013

    […] https://theshellseeker.wordpress.com/2013/02/10/bloggerii-si-au-luat-cafenea/ […]

  4. Ziua bloggerilor la Teatrul Masca | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 14 februarie 2013

    […] doar injuram kitchurile … ; cu ei ma voi revedea diseara la film (spre nefericirea lor ); – Simona, care a promis ca se va razbuna pe mine intr-un mod cat se poate de crud si de virtual; ea a venit […]

  5. Militarul Fanfaron @ Ziua bloggerilor la Masca (+ o exclusivitate) - 15 februarie 2013

    […] să te ţină minte lumea într-un fel. :))) Câteva minute mai târziu s-au alăturat grupului Simona cu Nicky și Angela. Am schimbat 2-3 vorbe cu Haotik și cu Sabina, i-am salutat pe Ionuț […]

Lasă un comentariu