Pui Django cu legume dezlănţuite

6 Feb

Eu şi Mihai ne-am decis să dăm o raită să-l vedem pe Django cum se dezlănţuie, dar şi să vedem ce-i mai poate pielea lui Tarantino de data asta. Nerăbdători să ne potolim foamea de sânge (şi de DiCaprio, mmm), ne-am dat seama că mai întâi trebuie să ne hrănim trupeşte. Şi cum Mihai mă cunoaşte atât de bine, a zis că trebuie să mă scoată odată din criza raw vegan şi să mă hrănească bine-bine.

Facem piruete prin Mega Image şi cu un magnific buget de 20 de lei cumpărăm o casoletă de copănele voluptoase, un trio de legume colorate şi o pâine albă şi pufoasă (ştiu, am zis că nu mănânc, dar e pâine albă:( ). Dăm fuga în bucătărie, Mihai îşi pune şorţul invizibil de bucătar şi se avântă să ciopârţească carnea. Cuţitul său ascuţit măcelăreşte cu aceeaşi precizie cu care Django îşi ţintea victimele. În acest timp, protestează ferm la ideea de a-mi băga manierele feminine în carnea lui şi mă lasă în calitate de spectator. Dezosează puiul, îl taie bucăţele şi apoi le plonjează în tigaia ce sfârâie pe aragaz. Cu o paletă de lemn face carnea să danseze în timp ce se rumeneşte cu minunate condimente deasupra şi miroase delicios.

Legumele special alese de mine au căzut pe aceeaşi mână dibace şi s-au îmbăiat frumos în aceeaşi tigaie, numai că în cazul lor am scăzut uleiul folosit anterior şi am adăugat apă. A ieşit un sos fantastic, iar broccoliul, conopida şi morcovii s-au înmuiat numa’ bine. Morcovii erau moi şi dulci, conopida tare şi încăpăţânată, iar broccoliul l-a dat gata pe bucătarul-şef, Mihai. 😀

Priviţi capodopera:

405717_488030371233562_1860840804_n

(puiul e îngropat în legume, ca să pară că suntem hipsteri vegetarieni)

Am înmuiat miezul pufos de pâine în sos şi am spălat bine farfuria.

Apoi am dat fuguţa la cinema, unde am mai avut parte de alt festin, de data asta cinematografic. Tarantino a rămas acelaşi din totdeauna, nu s-a ramolit, aceeaşi violenţă sângeroasă, un DiCaprio pe care îmi doream să-l revăd şi o coloană sonoră foaaaaarte faină. Deşi cele 157 de minute pot fi un piiiic cam îndelungata, acţiunea este bine închegată, iar firul poveştii nu se abate. Vă recomand cu multă încredere.

Aşa cum numele lui Tarantino garantează pentru o producţie de calitate, aşa şi numele lui Mihai este garanţia unei mese savuroase.

Vizionare delicioasă!

3 răspunsuri to “Pui Django cu legume dezlănţuite”

  1. Ionut Gabriel Macau 8 Februarie 2013 la 13:09 #

    In primul rand mi s-a facut foame citind articolul, chiar daca ai folosit cuvantul legume:)) In al doilea rand mi s-a facut pofta de Django. Am spus ca mi s-a facut foame?

Trackbacks/Pingbacks

  1. 5 articole minunate | Cel mai MINUNAT.EU blog - 8 Februarie 2013

    […] Simona a amestecat Django cu legume. Se pare ca ei ii place sangele doar in filme nu si in mancare. […]

Lasă un răspuns

