Sunt o carnivoră, dar fără carne

2 Feb

Întotdeauna mi-a plăcut să mănânc. Şi mai mult de atât, să mănânc şi sa rămân slabă. Să mănânc la 2 noaptea fără remuşcări. Să mănânc carne prăjită cu usturoi, ceapă, brânză grasă, ciorbe cu bucăţi cărnoase, sarmale soioase, să am musacaua în trei straturi, cârnaţii cât mai groşi şi pâinea albă să fie mereu la loc de cinste. Şi totul să se scalde într-un vin roşu, de ţară. Plus un desert, cinci ciocolate Kinder Bueono să fie devorate în 2 ore.

Mă uit în urmă şi nu-mi vine să cred că asta eram eu cândva. Încă mai iubesc, dar o fac diferit. Acum totul se rezumă la paste aromate cu sos aburind(no meat), salate cu multă verdeaţă, fructe de mare şi nici nu mai cunosc conceptul de pâine (sandvişuri doar). Mănânc pui, peşte, niciodată porc. Prefer ceaiurile şi sucurile făcute în casă. Nu am apetit pentru dulce şi chiar dacă am o mică poftă, nu pot mânca pe stomacul gol. Sunt copilul perfect, nu-mi stric niciodată pofta de mâncare.

tumblr_m9c1noecZU1qzuwb2o1_500 (1)

Zilele trecute a început o nouă obsesie pentru mine. Un alt nivel. Mai boem. Am intrat pe blogul Oliviei Steer (soţia lui Andi Moisescu) şi am aflat că ea consumă mâncare… raw vegan. Ce înseamnă asta? Niciun pic de carne, multe legume, fără produse ce provin de la animale şi… crud. Negătit. Deloc. Dacă vrei să faci o supă raw vegan, pur şi simplu mixezi nişte legume la blender şi mai asezonezi cu diferite condimente fistichite. Am intrat apoi pe bloguri şi mi-am delectat privirea cu poze colorate, reţete simple şi, brusc, am devenit foarte curioasă. Cum e? Ce gust are? Unde găsesc restaurante? Olivia povesteşte o experienţă la un restaurant raw vegan de top. Ravioliul de pere şi brânza macadamia mi-au dat inca un scop în viaţă. Aşadar, până când nu ajung la un restaurant raw vegan şi nu mănânc o salată de crudităţi cu varză de Bruxelles, ciuperci marinate şi smântâna de caju, nu voi avea pace. Mă voi găsi în miez de noapte în fata laptopului, citind bloguri raw vegan, hrănindu-mă cu multă curiozitate.

Şi toată goana asta după raw vegan mă afectează. De câteva zile, arăt un uşor dezgust faţă de carne şi mâncarea frigiderului meu. La prânz, mama a făcut o superba şi suculentă friptură de pui cu condimente aduse din Grecia. Alături, a aşezat câţiva bobocei de broccoli îmbăiati în zeama de lămâie şi o salată de varză murată cu piper. Nu am putut să mă ating de friptură. Era aceeaşi din totdeauna, dar nu am putut! Aşadar, masa mea de prânz a constat în broccoli fiert cu varză murată. Nu mi-a ţinut de foame foarte mult şi tot nu am mâncat carne.

The question is…am i becoming a vegetarian?

3 răspunsuri to “Sunt o carnivoră, dar fără carne”

Trackbacks/Pingbacks

  1. Alte 5 articole MINUNATE | Cel mai MINUNAT.EU blog - 3 Februarie 2013

    […] Trec acum la o fosta heitarita, Simona, care s-a lasat nu doar de heitareala, ci si de carne. Daca nu vedeti nicio legatura va zic eu ca […]

  2. Blogosfera … FEMININA! | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 4 Februarie 2013

    […] opinie in acest sens, daca n-au facut-o deja si daca doresc): – Irina Baragoi ; – Dienuta Bocai ; – Simona Mocanu ; – Sabina Cornovac ; – Luiza Daneliuc ; – Claudia Tocila (ea si-a spus parerea la Chinezu, doar o […]

  3. Pui Django cu legume dezlănţuite « Simona Mocanu - 6 Februarie 2013

    […] Şi cum Mihai mă cunoaşte atât de bine, a zis că trebuie să mă scoată odată din criza raw vegan şi să mă hrănească […]

Lasă un răspuns

