Citat

Scumpii mei copii…

19 Ian

…Mihaela, Veronica şi Iulian,

În micile mele rânduri, vă pot comunica faptul că suntem bine sănătoşi. Azi am stat la butelie până la ora două, ne-am culcat după masă şi apoi v-am croşetat mănuşile de iarnă. Sunt moi şi roşii precum obrăjorii voştri. A nins mult azi, iar tati a scos sania din pod pentru când vă întoarceţi. La ţară e frumos? Să fiţi cuminţi şi să ascultaţi de mamaie. Nu o supăraţi, pentru că-i bătrână şi nu ştie de joacă. Mi s-a făcut dor de voi. Este rău să fii singur. Când mă întorc dimineaţa de la serviciu dau drumul la radio ca să aud zgomot, pentru că eram învăţată cu voi. Nu mai trage nimeni pisica de coadă, nu mai am pentru cine să fac prăjituri şi ceai. Nu o mai supără nimeni pe tanti Mariţa şi nici pe mine.

Dragele mele Mihaela şi Veronica, Iulian, băiatul mamei, îmi este tare dor de voi. Mama vă sărută de mii de ori, vă transmite sănătate, multe bucurii în viaţă şi să n-o uitaţi pe mama.

A voastră mamă,
Georgeta

(scrisoare adresată de bunica mea odraslelor ei. Iarna lui 1985)

Un răspuns to “Scumpii mei copii…”

  1. Evenimente Corporate 22 Ianuarie 2013 la 14:24 #

    Impresionante randuri! Iubirea este nemarginita pentru copii si niciodata nu este prea mult cand le-o spunem 🙂

Lasă un răspuns

