Godmother amestecat cu bloggeri

13 Ian

Primul meu blogmeet a fost în data de 20 mai, cred. Mai era sigur. Pe vremea aia nu aveam un blog personal, ci doar scriam pentru filmetari. De atunci am mai tot participat la mici întâlniri, am mai cunoscut bloggeri din aceeaşi breaslă pe la vizionări şi în plus comunic zilnic cu cel mai greu om din blogosfera. Aşa că nu eram căzută din online când mi-am făcut apariţia la primul blogmeet oficial, despre care pot sa şi scriu acum.

Iniţial, credeam că va fi ceva destul de restrâns, dar până la urmă au ajuns sa dea 40 de oameni attend la event. Câţi au venit? Vreo 25, cică. O mare parte îi cunoşteam deja, iar cu restul doar am făcut cunoştinţă şi atât, interacţiunea mea a rămas tot în câmpul celor cunoscuţi. Nu pentru că sunt speriată de socializare, dar era mult mai fun cu bloggerii vechi. Plus, eram o bombă de energie şi nu puteam sta locului.

Însoţită la braţ de fetele din Partidul Feminist Cinefil (Angela şi Ioana) am purces spre locul cu pricina. Un pub cu o încăpere obscură, îmbibat de fum, păream o organizaţie dubioasă care se adunase să pună la cale planuri malefice. Căpetenia organizaţiei, Emil Calineeeeeeeeeeeeeescu m-a întâmpinat dincolo de uşă, cu un zâmbet larg (probabil de la băutură) şi cu transpiraţia ce-I şiroia pe faţă. Îi fusese dor de mine. Am pătruns în locul sacru şi am dat peste restul de oameni.

Ce am făcut? Mi-am luat un Godmother (fusesem asigurată că voi pleca în patru labe acasă) care era o băutură tare slabă (ulterior am amestecat-o cu nişte Cola, să-i dau gust). Apoi m-am pus pe socializare serioasă. Am râs şi am făcut poze. Cam atât a însemnat această întâlnire. La ora nouă am fost goniţi din camera respectiva, pentru că ar fi fost rezervată pentru o altă petrecere. Nu mi-a convenit deloc acest lucru, să mă înghesui în altă parte, pe când acolo ne luasera locul doar câţiva oameni. Mi-am găsit telefonul trântit pe jos (bateria şi carcasa au fost recuperate după câteva minute de pipăit podeaua), iar Angela şi-a pierdut şi mănuşile pe care nu i le-am putut găsi. Mi-am luat zborul la scurt timp după aceea.

A fost fain şi atât.

PS: Am adus un intrus la intalnire. Pentru ca pot.

DSC_0402

14 răspunsuri to “Godmother amestecat cu bloggeri”

  1. Studentu' Minune 13 Ianuarie 2013 la 13:17 #

    Cand am vazut titlul GODMOTHER am crezut ca te referi la nasa Irina :))

    • Andrew 13 Ianuarie 2013 la 13:31 #

      Si eu la fel. Cum sa nu zici nimic tocmai de ea care a adus piscoturile.

      • Simone 13 Ianuarie 2013 la 13:37 #

        Am mancat un piscot, dar nu sunt fanul lor.

  2. ioananix 13 Ianuarie 2013 la 13:47 #

    Sa ne traiasca partidul 😉

    • Simone 13 Ianuarie 2013 la 13:51 #

      Ioana, am uitat sa-ti dau link. Se rezolva imediat.

  3. danielapatranoiu 13 Ianuarie 2013 la 14:49 #

    hai sa mai facem o din-asta, vrei? 🙂

  4. Emil Calinescu 13 Ianuarie 2013 la 17:30 #

    Simona, d-aia nu vei ajunge bloggerita mare, ca nu esti fana piscoturi 🙂 Daca vei remedia acest lucru poti ajunge departe 🙂

    • Simone 13 Ianuarie 2013 la 22:04 #

      Ce naiba sa-ti placa? Nu au niciun gust. Sunt insipide. Daca erau creveti si ne-am fi numit crevetari, atunci da.

  5. Ochiu ratiunii 14 Ianuarie 2013 la 22:01 #

    Am citit atatea pareri diferite… ca doar sunteti diferiti, din fericire… 🙂

  6. saramon 15 Ianuarie 2013 la 7:27 #

    ahahaha Partidul Feminist Cinefil. la următoarele alegeri, tre să puneţi de-o campanie.

    • Simone 15 Ianuarie 2013 la 18:09 #

      Ne vei sustine, da?

      • saramon 15 Ianuarie 2013 la 21:18 #

        depinde ce daţi ca şpagă electorală

Trackbacks/Pingbacks

  1. #kumfu la blog-meet - 14 Ianuarie 2013

    […] Îmi place ce-au scris Simona Mocanu şi Diana Bocai. Au mai scris şi Neuron, Emil Calinescu, Teodor Morosanu, Andrew Smith, Adelin […]

Lasă un răspuns

