Sunt o oaie neagră şi elitistă

10 Ian

Asta îmi vine în minte atunci când îmi privesc news feed-ul. Lista mea de 442 de prieteni facebook-ieni e formată din următoarele categorii: prieteni şi oameni faini, colegi de facultate/liceu/generală, bloggeri, cinefili, hipsteri şi ultima categorie, cea de oameni care au prieteni comuni cu mine, dar care nu ştiu cine sunt. Văd că suntem din aceeaşi oală (cum s-ar zice), dar zău dacă i-am văzut vreodată.

Ideea mea este că din masa asta virtuala foarte puţini postează lucruri de calitate şi vorbesc aşa cum îmi place mie. Sunt o elită, aş zice. Oameni care scriu lucruri inteligente, postează poze faine şi vorbesc corect (nu neapărat cu diacritice) şi, mai ales, pun spaţiu între semnele de punctuaţie! Recomandă chestii interesante, asculta muzică bună, citesc, mai văd şi un film. Restul sunt cei care spun doar lucruri la care îmi dau ochii peste cap atunci când îmi apar în fata ochişorilor.

De ce sunt o oaie neagră şi elitista? Pentru că:

Nu pun poze cu mine mai des de câteva luni;
Nu îmi dau check-in în casă;
Nu pun bancuri la status;
Nu dau share la poze cu animale/bebeluşi (deşi îmi plac, dar imaginile de pe FB sunt parcă scoase din reviste pentru gospodine plictisite)
Nu scriu cu caps lock. Argumentez, nu ţip.
Nu “prizez” emoticoane.
Nu folosesc niciodată acest emoticon “=))”
Nu postez acest mesaj: The first five people to comment on this status will receive from me, sometime in 2013, a gift; perhaps a book, a photo, an invitation for a cup of tea, goodies, music, a surprise! There will likely be no warning at all and it will happen whenever the mood strikes me. The catch? Those five people must make the same offer in their FB status! BOOM! ( îmi sună a spam)
Nu dau link-uri cu schimbarea culorii pentru FB
Nu pun poze cu brazi, moş crăciuni, artificii, sarmale şi alte alea, de sărbători. Şi nu dau tag-uri.
Nu mă plâng pe FB când ceilalţi fac asta. Numărul de oameni care se plâng e mai mare decât cel al celor de care se plâng.
Nu accept să fiu tag-uita în orice prostie. Am opţiunea de “approve first”.
Nu dau like-uri la poze. (foarte rar, consideraţi-vă foarte frumoşi atunci când o fac)
Nu fac rubrică de meteo prin statusuri.
Nu înjur (doar în căsuţa de chat, cu prieteni)
Nu (mai) creez statusuri care încep cu “Momentul ăla…”. Înnebunesc când le văd.
Nu scriu lucruri despre pierderea marii iubiri şi despre “idioata” care mi l-a furat.
Nu dau link-uri la idioţenii din presă, ca să-i cert pe jurnalişti.

Este greşit uneori să judeci o persoană după profilul de FB. Însă alteori îmi dau seama că poţi fi şi cel care a inventat leacul pentru cancer, iar în online să fii ultimul idiot. Cunosc oameni deştepţi (în sensul în care sunt la mai multe facultăţi, ştiu eu că mai au şi răspunsuri de 100 de puncte), dar postează mizeriile mizerilor.

Oh, well, i am a tough cookie.

11 răspunsuri to “Sunt o oaie neagră şi elitistă”

  1. saramon 11 Ianuarie 2013 la 4:35 #

    cookies!

  2. macau ionut 11 Ianuarie 2013 la 7:26 #

    Unele dintre lucrurile pe care nu le faci sunt de bun simt si se aplica nu doar Facebook-ului ci internetului in general. Mai sunt si altele ce nu sunt neaparat asa de rele, tinand cont ca este o retea de socializare si fiecare isi alege prietenii din lista. Tine minte ca tu ai blogul prin care poti sa exprimi multe dintre gandurile tale pe cand ceilalti nu pot impartasi publicului decat pe Facebook. O zi faina!

    • Simonee 11 Ianuarie 2013 la 11:11 #

      Sa-si faca blog, atunci. :))

      • macau ionut 11 Ianuarie 2013 la 11:37 #

        Complicat pentru neinitiati. P.S. de ce este ora comentariilor decalata?

      • Simone 11 Ianuarie 2013 la 11:45 #

        Si FB-ul era complicat la inceput. Chiar nu e greu sa-ti faci blog. Sincer, nu stiu, voi verifica. Mersi ca mi-ai zis. 🙂

  3. Cristina 11 Ianuarie 2013 la 19:01 #

    Postarea ta imi aminteste de o lecturica de acum cativa ani si tot asa era cu sa nu, sa nu, sa nu…

  4. fulvizaur 13 Ianuarie 2013 la 20:06 #

    Simona, omul anti-spam! :)) Daca vrem sa ne facem cadouri intre noi, de ce vii tu, Grinch, sa ne strici distractia?

    • Simone 13 Ianuarie 2013 la 20:44 #

      Nu stric distractia nimanui, Fulv. :)) Nu comentez cand va distrati, dar in campul meu (adica blogul) imi permit sa-mi spun parerea.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Bucuresti MEGA blog-meet | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 12 Ianuarie 2013

    […] de partea a II-a, eu sunt incantat de ambele in egala masura. Pe scurt, ma voi revedea cu: Simona, Dienuta, Andrew (pe el il mai vazui anu’ asta), Doru, Adelin , Luciana, Erika (n-are blog), […]

  2. Alte 5 recomandari saptamanale | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 13 Ianuarie 2013

    […] Simona este o oaie neagra si elitista. Si se lauda cu asta. Daca ea se lauda, trebuie s-o promovez si eu, […]

Lasă un răspuns

