O săptămână mai târziu

3 Ian

Acum şapte-opt zile începeau postările retrospective. Toată lumea se fălea cu un 2012 excepţional, realizări măreţe şi speranţele într-un 2013 care să fie mai bun, de parcă precedentul nu fusese. Iniţial, şi eu aveam în minte acelaşi tip de articol, în care să vă povestesc cât de minunată am fost şi cum nu am pierdut eu vremea. Însă, mi s-a aplecat prea tare de la atâta spirit de turmă, aşa că am zis “pas”. Aproape. S-a luat lumea de mine că eu nu l-am urmat pe cioban precum celelalte oi în traseul păşunii blogosferice. Buun, atunci hai să fiu totuşi oaia neagră. Hai sa scriu articolul despre 2012 în 2013. Şi nu numai! Voi povesti despre ce nu am făcut în anul precedent. Ha!

2012 în “NU-uri”:

Nu am citit foarte multe cărţi. (multe examene, deci idioţenii de lecturat)
Nu am păstrat legătura cu anumiţi prieteni. (regret asta)
Nu am respectat întotdeauna deadline-urile. (ultima sută de metri e horror, dar nu mă învăţ niciodată minte)
Nu am mâncat homar (va veni şi vremea noastră, dragule, promit. Doar să te ieftineşti)
Nu am văzut toate filmele pe care le doream. (maratonul meu horror a eşuat)
Nu am fost diplomată în unele situaţii. (impulsivitatea e un drog)
Nu am spus mereu adevărul. (în 2013 voi divorţa de minciună. Oh, pe cine mint?)
Nu am învăţat să înot.
Nu m-am plimbat foarte mult cu bicicleta. (va recomand să încercaţi în pijamale, la 12 noaptea, în Rahova. Priceless)
Nu m-am bronzat. (fuck yeah, brânza să trăiască!)
Nu am putut evita momentele stânjenitoare. (parcă prea multe)
Nu am terminat anul fără să obţin antipatii. (asta-i o realizare anuală pentru mine)
Nu am arătat întotdeauna de ce sunt în stare. (dar şi anul următor e un an, cum s-ar zice)

Cu toate astea, am avut parte de o mulţime de satisfacţii profesionale, beneficii şi alte chestii. Două mii doişpe a fost bogat în vitamine, emoţii şi alte aiureli. Totodată, l-am cunoscut pe EL. Un om care îmi este drag. Are vârsta unui adult, apucături de copil şi o minte bolnavă. Aproape mi-a dat foc la casă, mi-a transformat camera în teren de război şi mi-a oferit ocazia de a face curăţenie după el cam vreo 3 ore. La fiecare boacănă îmi zâmbea dulce şi se prefacea câteva minute că-i speriat de mine. Cum o fi, nu contează. Mi-a oferit cele mai frumoase zile din an. Ultimele.

15 răspunsuri to “O săptămână mai târziu”

  1. nroxana 3 Ianuarie 2013 la 10:09 #

    mă regăsesc printre ”nu-uri”
    :))

  2. nroxana 3 Ianuarie 2013 la 10:15 #

    carti, prieteni, deadline-uri, filme, minciuna, inot, bicla (trebuia sa invat sa merg pe una anul trecut)…si antipatii. clar! 🙂

  3. saramon 3 Ianuarie 2013 la 11:45 #

    ”Nu am mâncat homar”. Nasol! 😛

  4. andreea gabriela 3 Ianuarie 2013 la 20:40 #

    Ce de aluzii pe acolo… of, of 😀 mi-e aşa ruşine că mă regăsesc şi eu printre „Nu”-urile tale

    • Simone 3 Ianuarie 2013 la 21:50 #

      Ce aluzii, domne? :))

      • andreea gabriela 3 Ianuarie 2013 la 21:58 #

        Ştii tu…aştia care se laudă cu realizările lor din 2012..bla bla 😀

      • Simone 3 Ianuarie 2013 la 22:00 #

        Tu ai facut asta?

  5. andreea gabriela 3 Ianuarie 2013 la 22:06 #

    Nu chiar, nu îmi place să mă laud, eu doar mi.am făcut aşa o reactualizare a anului 2012, să îmi aduc aminte de lucrurile bune care mi s.au întâmplat.

  6. Creativitatelafeminin 4 Ianuarie 2013 la 7:05 #

    Da, cei mai mulți se ascund în spatele unui 2012 reușit! Să fim serioși și sinceri: un an întreg fără rateuri?!… E penibil să recunoști că nu toate merg ca pe roate și ca-ntotdeauna, anul ce va veni va aduce alte rateuri și altele foarte convingătoare victorii?!…
    Da, mă regăsesc în multe dintre NU-uri! Asta e, omul din greșeli nu învață, ci creează!
    Un an, Simone, așa cum ți-l dorești!
    Un gând bun, o vorbă pe măsură și-un zâmbet, Simone, de pe meleaguri nemțene, de la poalele Ceahlăului!

  7. luizadaneliuc 9 Ianuarie 2013 la 15:34 #

    In ultimul paragraf se regaseste castigul suprem, cireasa de pe tort, sfantul graal al tuturor cautarilor. Restul nu-urilor nici nu mai conteaza. 🙂

    • Simona 9 Ianuarie 2013 la 20:55 #

      Exact, d-asta am si incheiat articolul in acest fel. 😀 Ne vom cunoaste personal in acest weekend, la blogmeet, corect?

      • luizadaneliuc 9 Ianuarie 2013 la 23:22 #

        Din pacate nu voi putea participa. Dar sper sa ne cunoastem cu alta ocazie. 🙂

Trackbacks/Pingbacks

  1. Recomandarile de vineri | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 3 Ianuarie 2013

    […] Simona incepe anul negativist: spune ce NU a facut in 2012. Si este foarte apreciata pentru asta: atat ca […]

Lasă un răspuns

