Imagine

Guest-post: Gri

24 Dec

L-am cunoscut pe Dani astă-vară, când amândoi eram candidaţi la FJSC. Era unul dintre puţinii oameni care îmi făcuseră o impresie foarte bună şi alături de care îmi doream să lucrez. Ulterior, i-am descoperit blogul. Am rămas cu gura căscată. Scria dumnezeieşte, cum rar, dar foarte rar, îmi este dat să văd. I-am făcut invitaţia de a-şi lăsa amprenta şi la mine. Şi tare mult mă bucur că a acceptat. Despre Dani sunt multe lucruri de zis, iar pe blogul lui puteţi să vedeţi ce om fain este. Însă mai întâi citiţi preview-ul de mai jos.

Am constatat în silă că toți oamenii de pe aici sunt gri. Un studiu de două zile mi-a fost de ajuns. Nimeni nu mai are tupeul să fie ori alb, ori negru. Toți sunt gri. Nimeni nu mai are păreri și, mai ales, nimeni nu mai are inițiativă. Toți sunt plictisiți. Zilele trecute am făcut o vizită în București. Îmi place la nebunie orașul ăsta. Îmi place că nu știe ce e ăla somn, ca și mine. E un oraș viu, îl simți cum respiră prin asfaltul ud și prin stațiile de metrou. Îl simți măreț, impunător, plin de povești, dar umplut de gri. Oamenii sunt gri. Clădirile sunt gri, dar arhitectura e superbă. Am urcat fericit în metrou și în cinci minute m-am umplut de mediocritate. Toți sunt la fel. Toți privesc în gol, spre un loc pe care îl caută de ceva ani încontinuu. La prima rază de entuziasm ești tras în lumea lor, atât de gri. Nimeni nu mai știe să fie fericit, toți sunt plictisiți și gri. Nimeni nu mai visează și nimeni nu este în stare sa aibă propriile opinii pe care să le apere până la final. Toți am devenit ușor de influențat și rar mai găsești pe cineva să creadă cu tărie în ceva anume. Totul este schimbător, doar că în acest tot, am intrat și noi, oamenii. Pe aici, clădirile devin deseori mult mai interesante decât oamenii. Mersul cu capul în jos este la modă și ce este cel mai interesant este că niciunul nu știe să răspundă dacă este bun sau rău. Alb sau negru. Toți sunt gri și au uitat de existența culorilor.

tumblr_mfj9b042Qp1s070kpo1_500

4 răspunsuri to “Guest-post: Gri”

  1. Emil Calinescu 24 Decembrie 2012 la 11:58 #

    D-aia nu-mi place mie sa ma imbrac in gri. In NON culoarea gri. Corect articol, felicitari autorului pentru el 🙂

  2. Dani Novac 24 Decembrie 2012 la 16:34 #

    Multumesc pentru cuvintele frumoase. Mie mi-a facut placere sa scriu.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Ultima vineri de recomandari blogosferice din 2012 | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 27 Decembrie 2012

    […] Un frumos guest post gazduieste Simona. Nu sunt eu fan al culorii gri, dar guest-ul cu acelasi nume este frumos scris. Merita […]

  2. Omul gărilor | Dani Novac - 4 Ianuarie 2013

    […] scris un articol pe blogul Simonei. Mi-a propus să scriu un guest-post. E despre oameni și gri. Aici îl găsiți, dacă sunteți curioși. O să stau câteva zile retras de internet, de aceea […]

Lasă un răspuns

