Crăciunul de ieri vs Crăciunul de azi

19 Dec

Mi-e mult prea lene să mai scriu un articol de Crăciun. Care ar mai fi rostul? Toată lumea scrie despre asta şi cam aceleaşi lucruri citesc de la fiecare. Că îşi doresc să vină Moşu şi pe la ei, că iubesc mirosul de scorţişoară sau invers, că urăsc sărbătorile şi că-şi bagă organul reproducător în ele.

Voi accepta, în schimb, să joc o leapşă primită de la Lucianna. E scurtă şi deja nu mai trebuie să bat câmpii cu zăpadă.

Care a fost cel mai frumos Crăciun din copilăria ta?

Ufff, la întrebări d-astea îmi dau eu seama că am o memorie complicată. Hmm, când eram mică de tot (sub 7 ani), m-am întors de la tara, iar acasă m-a aşteptat un brad frumos, sub care am găsit o muuuuultime de cadouri şi dulciuri, am revazut multe rude şi masa a tronat de mâncare. Plus, o vedeam pe mama după 2 săptămâni în care am fost despărţite.

Care este cel mai frumos Crăciun recent?

Again, bad memory. Nu pot să-mi amintesc, toate ediţiile au fost frumoase, dar aveau acelaşi pattern în fiecare an. Te plimbai cu mâncarea în vizită la rude, ei ţi-o dădeau pe-a lor, o complimentau pe-a ta şi apoi urma masa de Crăciun, la care se făcea retrospectiva anului. Da, ne vedeam doar 1 data pe an.

● Care a fost colindul tău preferat în copilărie?

Domn, Domn sa-naltam. Cel mai frumos şi încă mai este preferatul meu. 😀

Care este colindul tău preferat în ziua de azi?
Up.

Care a fost filmul tău preferat de Crăciun, în copilărie?

Home Alone. Clasic. Şi cel cu Jim Carrey în rolul lui Grinch.

Care este filmul tău preferat de Crăciun, în prezent?

Ah, mi-a plăcut tareeee mult A Christmas Carol. Uitaţi aici o listă de văzut.

Cum împodobeai bradul de Crăciun când erai mic (a)?

Cu mama. Iubeam să fac asta. La 3 ani, dragostea asta s-a aprins cam tare, încât am tras de brad şi a căzut peste mine. Sweet memories.

Cum împodobeşti bradul în ziua de azi?

Nu o fac. Trist. Am o soră care se ocupă de asta în timp ce eu stau şi scriu despre asta.

Crezi în Moş Crăciun? De ce dă, sau de ce nu?

Nu cred şi nici nu mă voi preface de dragul unor statusuri pe Facebook.

Îţi place reclama clasică Coca Cola, cea cu Sărbătorile Vin şi camioanele luminate?

E drăguţă, dar nu mă mai atinge.

Unde este (sau unde ar fi) locul perfect pentru a petrece zilele de Crăciun?

La munte, într-o cabană, fără familie, cu omul meu pufos. Şi laptop-ul, desigur. Happy family.

● Brad artificial sau natural?

Naturaaaaal. Orice ar fi.

Cat de importanta crezi că este zăpadă, în preajma Crăciunului?

Mega importanta. Dacă nu locuieşti în Bucureşti.

● Ce înseamnă Crăciunul pentru tine?

Vacanţă, mâncare, leneveala, oameni dragi de revăzut, multe cadouri şi surprize.

Primeşti colindătorii de Crăciun?

Sunt prea dubioşi colindătorii care trec pe la uşa mea.

Care este cel mai frumos cadou primit vreodată de Crăciun?

Poate anul acesta voi afla răspunsul…

Iar aceasta leapşă merge laaaaa Fulvia, Dorina, Dani, Irina si Andreea si Mihai.

Lasă un răspuns

