Sâmbăta şi duminica nu cunosc pe nimeni

15 Dec

Între patru pereţi e cel mai bine să stai. E cald, linişte, iar frigul de afară e utopie în căminul camerei tale. Nu ştiu alţii cum sunt, dar eu am mai mereu un program haotic în timpul săptămânii. Fugi, du-te acolo, rezolva problema aia, nu uita ce i-ai promis lui X-ulescu, vezi că ai tema la nu ştiu ce şi tot aşa. De regulă, incerc din răsputeri să-mi închei socotelile cu orice fiinţă umană în intervalul luni-vineri. Că nu reuşesc de fiecare dată, asta e altă problemă. Dar din clipa în care s-a făcut ora 12 noaptea, eu nu mai fac nimic, eu nu mai cunosc pe nimeni.

Lucrurile merg pe principiul “It’s the weekend. I don’t know you. You don’t exist”. Pe timp de iarnă, aplic regula asta şi mai drastic. Pot fi sunată, abordată pe facebook pentru o discuţie, îmi poţi cânta serenade la geam, dar nu ies afară! Sunt multe pericole acolo, pe care le înfrunt oricum în celelalte zile. Într-o zi banală de muncă (cum ar fi cea de ieri), m-au lătrat 3 câini, era să fiu lovită de o maşină ( doar pentru că boul se grăbea), am alergat pe gheaţă după autobuz, mi-a crăpat pielea de frig, iar oamenii cu care am fost politicoasă s-au răstit la mine. Să ies afară, ziceţi?

tumblr_m3dx7xXO4f1qbpwzeo1_500

Tot ce îmi doresc în weekend este să mă închid în fortăreaţa plapumei mele de 560 de kg, să las aprinsă doar veioza-mozaic, să mă încălzesc cu Pepsi Cola, în timp ce savurez o delicioasă cina (preferabil paste) şi să casc ochii la seriale/filme bune. A, da, şi sa nu mă dau jos din pat, orice ar fi! Merg mai întâi la baie, mă asigur că am toate bucatele împărăteşti, plus licoarea magică şi cele două ustensile ale tehnologiei. Apoi, poţi fi tu şi Brad Pitt că tot nu mă dau jos. Glumesc, nu-mi place Brad Pitt. Pentru Christian Bale aş face un efort. 😀

Ufff, prea des zic că-s leneşă. Pentru cititorii noi, vă asigur că n-am 159 de kg şi nici şomeră nu-s. Las’, voi scrie eu şi despre cât de productivă am fost anul acesta. Atunci să căscaţi ochii şi să luaţi aminte.

11 răspunsuri to “Sâmbăta şi duminica nu cunosc pe nimeni”

  1. flexandra 15 Decembrie 2012 la 14:25 #

    Si eu am folosit poza asta, tot la un articol de genul. Spor in continuare!

  2. saramon 16 Decembrie 2012 la 8:33 #

    mno… plapuma ta are juma de tonă…

  3. cami 26 Decembrie 2012 la 19:25 #

    week-end-ul e pentru lenevit. pentru reîncărcat baterii, pentru făcut DOAR ce-ți place și pentru chinuit imaginația să găsești un magazin care să livreze țigările acasă…

    • Simone 26 Decembrie 2012 la 20:18 #

      Din fericire, nu fumez, dar tot ar trebui sa gasesc si eu un magazin care sa-mi livreze chestiile de rontait.

Trackbacks/Pingbacks

  1. Inca 5 recomandari de weekend | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 15 Decembrie 2012

    […] Simona se schimba total in weekend. E ca multe magazine: de luni pana vineri cumva, sambata-duminica […]

Lasă un răspuns

