Invitaţie

15 Dec

Dragii mei, în curând blogul meu va găzdui o nouă rubrică, anume cea de guest-post. Poate e prematur, nu ştiu, încă mai trebuie să mă definesc, dar nu cred că ar strica dacă aş primi şi vizite de la alţi bloggeri.

Luni voi da startul acestei rubrici şi anunţ cu această ocazie că invitatul surpriză e cineva foarte special pentru mine, chiar dacă el/ea face mişto de mine când spun asta. Această persoană m-a determinat să-mi fac un blog personal şi fără el/ea nu aş mai fi cunoscut alţi bloggeri.

Cred că o dată la două săptămâni, lunea, va exista un guest-post pe acest blog. Accept numai articole de calitate, fără bazaconii de genul “M-am trezit azi şi mi-am făcut o omletă”, doar dacă reuşeşti să mă faci să plâng/râd din cauza asta.

Aşadar, nu vă sfiiţi, daţi frâu liber imaginaţiei şi atacaţi tastatura! Promit surprize.

522518_325142434211550_1442395401_n

Lasă un răspuns

