Facebook=Memo Plus

12 Dec

Facebook-ul şi-a dat el seama că stau prost cu memoria, astfel ca a apărut de curând o opţiune care se numeşte Year in Review. Ce face anume? Un raport al celor mai importante momente din 2012 ce s-au petrecut pe pagina ta.

capture-20121212-144456

Cu ocazia asta am aflat că anul acesta am adăugat în lista 254 de prieteni si am dat like la 112 de pagini. . Foarte ciudat este raportul, întrucât sunt trecute momente care nu au fost neapărat bombardate cu like-uri, dar într-o oarecare măsură le-a nimerit, deoarece au fost foarte importante în viaţa reală. (însă tot nu înţeleg criteriul de selecţie)

Şi care sunt acestea?

Ei bine, faptul că am intrat într-o nouă relaţie. (da, asta e important)

That stupid stupid moment when you’re în the shower and you realize you don’t have shampoo anymore. And your hair is wet.:| (status din ianuarie, da, m-a afectat emoţional şi a trebuit să merg la psiholog)

Târgul Educaţiei 2012 (fotografii) Prima zi la facultate. Primul autograf de la CTP. Primul blogger cunoscut. Oh, si cate s-au mai întâmplat plecând de la ziua asta. Da, Fb-ul a nimerit bine.

Left Colegiul Naţional „Spiru Haret” (şi îmi este tare dor..)

Întâlnirea candidaţilor FJSC. (am cunoscut oameni faini)

Started Working at Business Organisation for Students (smarty pants)

Şi teambuilding-ul. Desigur, mai sunt câteva statusuri şi link-uri, care nu au nicio relevanţă, dar dacă Zuckenberg crede că mi-au schimbat cursul vieţii, atunci aşa să fie.

A mai încercat cineva să se întoarcă în timp cu Facebook?

5 răspunsuri to “Facebook=Memo Plus”

  1. Studentu' Minune 12 Decembrie 2012 la 13:14 #

    si care e primu blogger cunoscut? zi-l sa-l cunoasca toata lumea 🙂

  2. Emil Calinescu 12 Decembrie 2012 la 13:15 #

    Si poate merita si el un link (sau mai multe :)) :p)

  3. wish2go 15 Decembrie 2012 la 13:28 #

    La mine/noi, toata retrospectiva e cu calatorii. Si chiar ne face placere sa vedem pe unde am mai bantuit (si) anul asta…

    • Simone 15 Decembrie 2012 la 14:30 #

      Chiar imi place blogul vostru! 😀 Voi scrie si eu curand despre vacanta mea in Grecia.

      • wish2go 15 Decembrie 2012 la 14:41 #

        Multumim! Suntem pe faza 😉

Lasă un răspuns

