Studenţie, dulce studenţie

3 Dec

tumblr_megcrhFJCn1r7d3axo1_500

Ce face un student atunci când are 2 proiecte de prezentat şi materie de învăţat pentru test? Bea ceai verde, mănâncă multă ciocolată, poarta şosete pufoase şi scrie pe blog. Ce ar trebui să facă? Recititi prima propoziţie.

(pauză de 10 minute între paragrafe, am memorie pe termen scurt)

Deşi unele seminare le am o dată la două săptămâni, nu ştiu cum reuşesc şi mereu sunt pe ultima sută de metri cu proiecte, teme, capitole de citit, presa de inspectat etc. Nu e ca şi cum stau degeaba 14 zile, mai am şi ocupaţii extra curriculare, om drag şi pufos de iubit, filme/seriale de văzut, cărţi (bune) de citit şi lene de lenevit. Uite-aşa.

Şi mă enervează că eu îmi fac notiţe, am şi calendar special,iar timpul tot este împotriva mea. Că eu nu i-am făcut nimic, el de ce se ia de mine? De ce dă buzna peste mine şi îmi spune că na, mai sunt sunt 48 de ore până la prezentarea unui proiect inexistent? Si de ce numai când îmi este lumea mai dragă el se gândeşte să plece?

Oh, şi mă plâng, dar mă plâng degeaba. Nu a venit încă perioada oficială de a spune că suntem duşmani. Ştiu că în sesiune nu mă voi lupta cu materia, ci cu Timpul. Va privi satisfăcut cum mi se vor mări cearcănele, mi se vor micşora unghiile (de la atâta ros) şi va auzi cele mai frumoase înjurături pe care le poate născoci căpşorul meu.

Băi, dar e frumoasă viaţa de student. Te determină să faci orice altceva.

4 răspunsuri to “Studenţie, dulce studenţie”

  1. Studentu' Minune 3 Decembrie 2012 la 17:36 #

    Daca nu erai studenta, sigur nu-ti faceai blog. Asa ca intr-adevar, utila studentia. Iar altii trag de ea si o prelungesc cat pot 😀

  2. cami 26 Decembrie 2012 la 19:27 #

    mda… când trebuia să învăț pentru examene făceam cea mai meticuloasă curățenie EVER!

    • Simone 26 Decembrie 2012 la 20:17 #

      Eu gateam, dar e cam acelasi lucru. :))

Trackbacks/Pingbacks

  1. Evenimente blogosferice de weekend | blogger CU GREUTATE pe un blog CU DE TOATE - 7 Decembrie 2012

    […] care ma vad azi, cred ca doar Lucianna “se repeta”. – Dintre cei care cunosc, Irina si Simona. Adelin anuntase ca vine, n-am inteles exact daca s-a razgandit sau nu. Ah, si parca venea si […]

Lasă un răspuns

