Baby blogger meets Chinezu

1 Dec

Baby bloggerul sunt eu, dacă nu ştiaţi. Am şi eu 4 postări amărâte, pe un blog lansat săptămâna trecută, dar uite domne că ajung în postarea unuia dintre cei mai tari bloggeri. Chinezu. Cum am reuşit vă întrebaţi?

Ei bine, la facultatea mea se întâmplă uneori lucruri faine. Unul dintre acestea ar fi Atelierele Social Media Universitaria, care zilele trecute a avut prima ediţie (de mare succes, zic eu!), unde Chinezu a fost invitatul de onoare. Bloggeri mai mici sau mai mari din bucătăria noastră, dar şi din afara ei, au venit să vadă cum e Chinezu dincolo de pixeli. O fi omul ăsta unul dintre cei mai tari bloggeri, dar ca om… e genial.

Nu am blogul decât de 2 săptămâni, dar asta nu înseamnă că tot atunci m-am născut în online. Ştiu şi eu lucruri, am mai fost şi la întâlniri de bloggeri, vorbesc zilnic cu unul care are ego-ul mai greu decât el, deci aş putea spune că nu-s chiar oarbă. Şi m-am bucurat să văd că fiecare punct atins în discuţie nu mi-a sunat a limba străina.

Chinezu ne-a vorbit despre cât de important este să-ţi construieşti brandul personal, să-ţi creezi identitatea personală care să-ţi dea feeling-ul că eşti de-al turmei. De social media, evident. Şi cum dacă încerci să te izolezi sau mai grav, să scrii obiectiv, atunci nu exişti. Pentru că implicarea (interacţiunea) şi subiectivitatea argumentată sunt 2 arme care te pot ajuta nu numai să supravieţuieşti, dar şi sa creşti in Social Media. Astea-s armele, dar cheia blogging-uui adevărat e pasiunea!

252294_454869701236931_1894893863_n

El a făcut o comparatie tareee interesantă între presa clasică şi giganţii social media. Anume, Facebook-ul ar fi televiziunea (goana după like-uri e precum goana după rating, asta o zic eu, apropo), Twitter-ul e radio-ul, iar blogurile sunt ziarele (presa scrisă). Foarte faina şi de ţinut minte.

În timpul dezbaterii, bloggerilor particianti li s-a oferit ocazia de a lasa un mesaj cu link-ul către blogul lor în postarea deschisă de Chinezu: “Ia sa vedem ce zic studentii 2.0„. Bineînţeles că n-am ratat ocazia. 😀

Chinezu e foarte fain. Are umor, cuvintele potrivite sunt asii din mânecă, ştie foarte bine cum să-şi cucerească audienţa, nu doar online, ci şi offline. Când mai prind ocazia, o să-l ţin mai mult de vorbă. Lucrurile pe care le-am aflat sunt sigura că îmi vor folosi, mai ales acum când sunt doar un baby-blogger.

În final, aş vrea să-l felicit pe domnul profesor Horea Mihai Badau, pentru că a deschis şirul unor ateliere de succes cu un invitat de marcă.

Poze de la eveniment aici.

8 răspunsuri to “Baby blogger meets Chinezu”

  1. loredanabobei 1 Decembrie 2012 la 13:38 #

    Frumos ai scris, Simona! Și da, la facultatea noastră se mai întâmplă și lucruri utile.Și da, Chinezu e super blogger și super-om.

    • Simone 1 Decembrie 2012 la 13:45 #

      Multumesc frumos, Loredana! 😀 Ca studenta boboc e bine sa mai particip si la astfel de chestii, inainte de a blama facultatea.

  2. ellyweiss 1 Decembrie 2012 la 14:18 #

    Ai dreptate, Chinezu e un om foarte fain, L-am intalnit si eu nu mai departe de luni seara.
    Multa bafta cu blogul! Stiu cum e, am fost si eu incepatoare nu cu mult timp in urma 🙂

    • Simone 1 Decembrie 2012 la 14:42 #

      Multumeeeesc si te mai astept pe aici! 😀

Trackbacks/Pingbacks

  1. Atelierele Social Media Universitaria #1: cum a fost - Horea Mihai Badau - Despre Social Media si nu numai - 1 Decembrie 2012

    […] Update2: a scris si Simona Mocanu […]

  2. Filmul de 1 decembrie « Movie Zone - 1 Decembrie 2012

    […] departe as fi curios de alegerile : Stefan, Radu, Marian, Teo, Andreea, Simona, bibliodevafiliala3, raftul cu Filme, Corina,  BackUpMovies, […]

  3. Filmul de 1 decembrie « Movie Zone - 1 Decembrie 2012

    […] departe as fi curios de alegerile : Stefan, Radu, Marian, Teo, Andreea, Simona, bibliodevafiliala3, raftul cu Filme, Corina,  BackUpMovies, […]

  4. Blog Review: au revoir simone - 17 Decembrie 2012

    […] continut de calitate si chiar imi place stilul ei de a scrie, de aceea tin sa-i urez mult succes in […]

Lasă un răspuns

