Peripeţii cu Partidul Poporului

27 Noi

La facultate am o materie care se numeşte Presa şi Actualitate. Citim ziare (politică), învăţăm despre instituţiile statului şi în fiecare săptămână dăm test din ambele părţi. Era enervant la început, dar acum a început să-mi placă. O tema pe care o am la acest seminar este cea de observare a modului în care se desfăşoară campania electorala în sectorul meu. Practic, trebuie să mă infiltrez şi sa obţin datele şefului de campanie, pentru a putea primi informaţii şi de a fi anunţată cu privire la evenimentele electorale. Am 3 partide în vizor: USL, ARD, PP-DD.

Încep cu PP-DD. Intru pe site, (unul oribil dpdv estetic), găsesc foarte repede adresa sediului din sector 5, plus mail, plus numere de telefon. Buuun, să sun mai întâi, ca să nu mă duc degeaba. Sun pe fix, nu răspunde nimeni. Sun pe mobil, sună ocupat. Încerc de mai multe ori. Tot ocupat. Mbineeee, mă duc la sediu.

Pe drum, îmi vine ideea să mai sun încă o dată pe acel număr de mobil. De data asta e cu noroc:

– Alo? (o voce de bărbat foarte iritată)
– Bună ziua, mă numesc X, aş dori să ştiu până la cât este deschis sediul.

Şi mai iritat:

– Care sediu, doamnă, care sediu?!

(eu pierdută)

– Aăă, sediul Partidul Poporului Dan Diaconescu. (de ce n-am zis PP-DD direct?)
– Ce sediu, doamnă? Mai lăsaţi-mă în pace, toată ziua lumea mă sună!
– Dar…
NU MĂ MAI CONFUNDAŢI CU INFRACTORUL DE DAN DIACONESCU!

După ce mi-a zbierat asta în ureche, a închis.

Pe un super frig cautam ca nebuna sediul ca mai apoi să mă informeze cineva ca s-a desfiinţat acum 6 luni. (Mii de cuvinte frumoase la adresa PP-DD mi-au trecut prin minte atunci). Întoarce-te acasă, ia alt număr, sună iar de vreo câteva ori. Până la urmă, îmi răspunde o tipă şi îmi dă numărul şefului de campanie (cică) din sector 5. Acesta răspunde imediat. Pe fundal, câinii ţineau o simfonie a lătratului.

– Alo, bună ziua, mă numesc X, sunt studentă la facultatea Y.
– Da, bună ziua, domnişoară.

(îi explic ce vreau, timp în care câinii latră )

– Vreţi să vă înscrieţi în partid?
– Nu, nu, vreau datele şefului de campanie pentru PP-DD, sector 5.

(ham, ham)

– Sigur, domnişoară, vă primim în partid, cum să nu.

(explic iar)

– Daaa, vedeţi, n-avem sediu. Nu, nu ştim cine candidează. Nu, sediul e în curtea mea. Nu, nu se poate veni, se toarnă ciment pe stradă.
– Pot să vă sun peste câteva zile, când veţi fi aflat ceva?

(ham, ham)

-Staţi liniştită, domnişoară, vă sun eu, cum să nu.

Bineînţeles că m-a sunat.

11 răspunsuri to “Peripeţii cu Partidul Poporului”

  1. matei basarab 2 Decembrie 2012 la 9:06 #

    USL si ARD nu sunt partide. Asta nu v-au spus la Facultate?

  2. Dobrea Mircea Crăiuţ 2 Decembrie 2012 la 9:53 #

    0740.52.03.42 – este numarul domnului Daniel de la PPDD sector 5 cu care ar trebui sa vorbesti.

  3. Andrei Pintica 2 Decembrie 2012 la 11:29 #

    PP-DD se inscrie in categoria „E frumos, dar nu prea ! El exista dar nu prea…” PP-DD in vara in plina campanie si-a batut joc de observatori trimisi de el, nu le-a adus nici mancare,nici apa nimic ca la finalul zilei sa afle oamenii ca nu o sa isi primeasca banii. Sunt curios ce strategie aplica acuma pentru ca o sa fiu delegat la votarea din 6 decembrie si nu tin cu PP-DD si cu nici un partid, fac chestia asta ca sa castig si eu o mica parte din banii nostri care ii dam sub forma de impozite si taxe.

    • Simone 2 Decembrie 2012 la 19:04 #

      Nici eu nu tin cu vreun partid, si cu atat mai putin cu PP-DD. E groaznic, au afise electorale analfabete, iar candidatii sunt mai mult decat dubiosi.

      • Studentu' Minune 2 Decembrie 2012 la 20:17 #

        Are niste candidati interesanti iar afisele nu sunt deloc mai analfabete ca ale celorlalti. Uneori imi pare ca TOATE afisele sunt facute de acelasi om, la fel de idioate sunt. Bine, in buc mai e cum mai e, in provincie e jale.

      • Simone 2 Decembrie 2012 la 22:23 #

        „Salvati copii” si „Fi nu stiu cum” nu ti se par analfabete? Ca sa nu mai zic ca afisele lor au un design foarte prost (scris prea mare, jumatate de fata a candidatului).

Trackbacks/Pingbacks

  1. Recomandările zilei din blogosferă - 2.12.2012 • Chinezu - 2 Decembrie 2012

    […] luaţi de aici o micuţă poveste de campanie […]

  2. Am violat termenii Facebook cu PPDD-ul | Mihaela Ivan - 2 Decembrie 2012

    […] Am primit REPORT, din partea Facebook, pentru promovarea articolului, Peripeții cu partidul poporului. […]

  3. Am violat termenii Facebook cu PPDD-ul | Mihaela Ivan - 13 Februarie 2013

    […] Am primit REPORT, din partea Facebook, pentru promovarea articolului, Peripeții cu partidul poporului. […]

Lasă un răspuns

